Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
212

Over mij

Wie had dat gedacht een reis naar Australie. Mijn lieve vrienden hebben mij mee gevraagd om dit avontuur samen met hen te beleven. Ik moest hier wel even over nadenken, lang van huis, het missen van mijn kinderen en kleinkinderen. Gelukkig had ik voldoende tijd om na te denken en na een moeilijke periode ook de uitdaging te zien die dit avontuur met zich meebrengt. Fijn dat het ook met mijn werk goed is geregeld dat ik zo lang met vakantie kon gaan.

Over mijn reis

23 oktober start mijn reis naar Australie samen met mijn vrienden Johan en Ursula uit Zwitserland. Mijn eerste vlucht gaat naar Zurich daar ontmoeten we elkaar om samen verder te reizen via Dubai naar Sydney. In zes weken willen we veel zien en beleven. Nadat we Sydney hebben bezocht vliegen we door naar Alice Springs daar gaan we deelnemen aan een adventure. Een driedaagse trip waarbij we onder andere Ayers Rock gaan bekijken. Vervolgens vliegen we door naar Cairns waar we even bijkomen in een hotelletje. In Cairns halen we de camper op en gaan dan langs de kust terug naar Sydney met natuurlijk onderweg de mooie plekjes ontdekken van wat het land te bieden heeft.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: