20 november Verblijf bij Anita en familie een nicht van Ursula

20 november 2015 - North Macksville, Australië

20 november.
We staan met de camper bij Anita en haar Familie. We hebben een goede nacht gehad zo nu en dan even wakker geworden van de nieuwe geluiden van de omgeving. De wegwerkers zijn vroeg begonnen en de vogels zijn ook druk bezig. Ik ben begonnen met mijn verhalen bij te werken want we hebben weer wifi en hoop dat mijn foto's bijgewerkt worden zodat ik deze kan toevoegen. Het is frustrerend als het niet werkt. Het begint al aardig warm te worden waar ik slaap en tegen 9.00 uur is het niet meer om te harden. Snel mijn kleren aangeschoten en een beetje opgefrist zodat wij konden ontbijten. Vandaag moeten we ons zelf een beetje vermaken. Anita en haar man moeten werken alleen hun dochters Loreen en Candis zijn thuis. Vandaag doen we de was nemen een douche en zitten met de i-pad op schoot. Rond 12.00 uur is Trevor de man van Anita terug en zorgt voor een heerlijke lunch. We worden erg goed verzorgd iedereen is super gastvrij en gezellig. Na de lunch moet Trevor toch nog even naar een klant waardoor we niet naar een boerderij gaan wat eerst gepland stond. Geeft niets wij zitten heerlijk buiten in de schaduw wat te lezen,  te puzzelen en rond te kijken. Johan stelt voor om vanavond te gaan BBQ en er moet dan nog wel een boodschap gedaan worden. Dit kan later nog het heeft nog geen haast. De was is gedaan en ligt weer in de kast iedereen heeft weer schone kleding. Ondertussen is Anita thuis gekomen ook voor haar begint het weekend. We gaan aan de wijn om het weekend in te luiden en Johan aan een biertje. Ursula sluit iets later hierbij aan zij is even een tukkie gaan doen. De meiden hebben zin in de BBQ maar willen dit wel aan het strand gaan doen. Er wordt gezorgd voor salades en de spullen die mee moeten voor de BBQ bij elkaar gezocht. Onderweg worden er worstjes en andere hapjes gehaald bij de supermarkt. Het is hier niet om de hoek dus voor dat we er zijn is het al bijna donker. Om 19.00 uur is het hier donker geen overgang zoals bij ons. We gaan de BBQ opstarten vlak bij het strand alleen de mobiele telefoons zorgen voor licht. Heerlijk gegeten daarna een flinke avondwandeling gaan maken. Bij Shelly Beach is er een lang wandelpad langs het water met allemaal rotsblokken deze mogen beschilderd worden. Dus iedereen die wil en hier geweest is kan zijn artistieke talenten laten zien. Er zijn echte kunstwerken bij ik weet niet hoe lang de weg is maar het was een heel eind lopen. We krijgen in ieder geval genoeg beweging deze vakantie. Op de terug weg  begin ik de vermoeidheid wel een beetje te voelen. Mede door het warme weer het was extreem warm vandaag zo rond de 38 graden. We drinken nog koffie met zijn allen wie nog douche wil gaat douche en duikt daarna zijn bed in. Morgen om 9.00 uur aan het ontbijt zodat we op tijd op pad kunnen. We weten nog niet wat we gaan doen dat wordt een verrassing.