25 oktober omgeving van Sydney bekijken

25 oktober 2015 - Sydney, Australië

Zondagochtend na het ontbijt zijn we met zijn allen in de auto gestapt om de omgeving te gaan bekijken. We zijn naar Manly Beach gereden waar we heerlijk hebben gewandeld en van het mooie weer hebben genoten. Het was rond de  25 tot 27 graden met een klein beetje wind en je raad het al iemand had zijn nek verbrand. Na een kleine stop bij de ijscoschop verder gewandeld richting de haven waar we de ferry binnen zagen komen die wij vast deze week nog een keer gaan gebruiken. Langzaam aan richting de auto om de tocht langs de kust verder te vervolgen. We zijn naar Palmbeach gereden om celebraties te spotten. Het was er heel erg rustig er stonden wel een paar dure auto's aan de kant van de weg. Maar geen bekende gezien of niet herkent. Waarom zij het Palmbeach hebben genoemd weet ik niet omdat er nauwlijks palmbomen staan. Verder zijn we naar de vuurtoren gelopen wat een flinke tippel was maar zeker de moeite waard was vanwege het uitzicht. Er zijn in deze regio wel wat branden geweest waardoor er een ander uitzicht is onstaan door de vele bomen die zijn verbrand. Niet alles wordt weggehaald zij laten de natuur hun gang gaan het is verrassend om te zien dat dit ook heel snel gebeurt. Na een gezellige trip zijn we naar huis gereden om met het gezin van onze gastvrouwen gastheer te ontmoeten. Er staat tevens een BBQ gepland. Alles gaat hier gemoedelijk en zijn erg vriendelijk waardoor je je al snel thuis voelt. Heel veel gelachen met elkaar en heerlijk gegeten. Omdat we toch wat last hebben van de jetlag zijn we op tijd naar bed gegaan. Zie foto's die zijn toegevoegd om een indruk te krijgen van hoe mooi het is waar we geweest zijn.

1. Barry:
    28 oktober 2015
    Hoi mam, klinkt goed! Wel goed voor jezelf zorgen he. Insmeren dat kippennekkie van je. Mooie foto's, heel veel plezier en ik wacht op je nieuwe verhaal. X
  2. Manuela:
    28 oktober 2015
    Heerlijk om zo de dag op te starten met jou verhaal! Luister goed naar je kind; insmeren die nek!!Xx